استفاده از توان بخش خصوصی توسعه طرح های پستی را سرعت می بخشد
SuperUser Account

استفاده از توان بخش خصوصی توسعه طرح های پستی را سرعت می بخشد

مدیرکل سرویس های پستی و لجستیک  :

استفاده از توان بخش خصوصی توسعه طرح های پستی را سرعت می بخشد

 

قنبرزاده مدیرکل سرویس های پستی و لجستیک تصریح کرد: اجرای طرح های پستی با مشارکت بخش خصوصی کاهش چشمگیر هزینه ها ، ارتقای کیفیت خدمات و سرعت بخشی فرایندها را موجب می گردد.

 

به گزارش روابط عمومي شرکت ملی پست، قنبرزاده مدیرکل سرویس های پستی و لجستیک با اشاره به اینکه چابک سازی و کوچک سازی از رویکردهای مهم شبکه پستی به شمار می رود افزود: بهره گیری از توان بخش خصوصی برای اجرای طرح های پستی با جدیت دنبال می شود و شبکه از این مهم استقبال می نماید.

وی با بیان این که مشارکت بخش خصوصی برای شبکه می تواند راهگشا باشد اظهار داشت: همکاری با بخش غیردولتی کاهش چشمگیر هزینه ها ،ارتقای کیفیت خدمات و سرعت بخشی فرایندها را موجب می گردد.

مدیرکل سرویس های پستی و لجستیک افزود: همچنین با عنایت به تصمیم متخذه هیات مدیره فعال سازی بخش خصوصی در توسعه تمبر اختصاصی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در این خصوص گفت: به منظور رفع ضعف های موجود و گسترش سطح استفاده از این خدمت، بخشی از خدمات امور مربوط به تمبر اختصاصی در زمینه بازاریابی، قبول، ثبت سفارش و نیز چاپ تمبر اختصاصی و پاکت گذاری در سطح کشور با بهره گیری از تحقیق، پژوهش، طرح و ایده های نو به بخش خصوصی واگذار می گردد.

قنبرزاده با اشاره به اهمیت موضوع بر نظارت بر عملکرد فرایند برون سپاری شده ، فعالیت های بخش خصوصی و همچنین توزیع ترافیک ایجاد شده از سوی مدیران استان ها و مناطق تاکید کرد.

وی افزود: واگذاری ارایه این سرویس از طریق فراخوان به صورت منطقه ای و یا استانی برگزار شود.

مدیرکل سرویس های پستی و لجستیک در پایان اظهار امیدواری کرد: در فرایند همکاری با بخش خصوصی، تعامل برد –برد حاصل گردد و علاوه بر این که منافع این بخش و شرکت ملی پست تامین شود انتظارات مردم عزیز نیز برآورده گردد.

مطلب قبلی ثبت نام تمبرطلا و نقره نوروز96 آغاز شد
مطلب بعدی تمبر ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین رونمایی شد
Print
2682 رتبه بندی این مطلب:
5/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x