تمبر اختصاصی با عکس‌هایی از محمدرضا شجریان و محمدعلی امیر جاهد رونمایی شد.
SuperUser Account

تمبر اختصاصی با عکس‌هایی از محمدرضا شجریان و محمدعلی امیر جاهد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت رایفر دانش ایلیا جمعی از هنردوستان و علاقمندان موسیقی پنج شنبه گذشته  96/06/16 در خانه موزه "دکتر معین و استاد امیرجاهد" در مراسمی که به همت این موزه و خانه موسیقی برپا شده بود گرد هم آمدند.

در این مراسم از هنرمندان متولد مرداد و شهریور از جمله محمد اسماعیلی (استاد پیشکسوت تنبک)، حسین علیزاده (آهنگساز و استاد موسیقی ایرانی)، دکتر محمد سریر (آهنگساز)، حسن فدائیان (خواننده)، محسن الهامیان (استاد ئتوری موسیقی) و محمد ساعد (آهنگساز) تجلیل و تقدیر به عمل آمد. 

این برنامه با سرنا و دهل نوازی شادیانه های نواحی ایران آغاز گردید و سپس دکتر حمیدی شهردار منطقه 14 شهرداری تهران پشت تریبون قرار گرفت و به عنوان میزبان ضمن خوش آمد گویی به هنرمندان پیشکسوت موسیقی، از دستاوردهای شهرداری منطقه 14 در حوزه هنر و موسیقی و همچنین اقدامات انجام شده در خانه موسیقی"دکتر معین و استاد امیر جاهد" سخن گفت. 

در ادامه از تمبر اختصاصی با عنوان "هزار دستان به چمن" با عکس‌هایی از محمدرضا شجریان و محمدعلی امیر جاهد به مناسبت زادروز هنرمندان پیشکسوت موسیقی با حضور هنرمندن پیشکسوت مسئولان فرهنگی، مسئولان شهرداری، میراث فرهنگی و پست رونمایی شد.

در بخش پایانی مراسم در حالی که نورافشانی آسمان انجام می‌شد هریک از هنرمندان متولد مرداد و شهریور روی صحنه حاضر شدند و لوح تقدیر و تندیس موزه"دکتر معین و استاد امیرجاهد" به همراه مدال افتخار به مناسبت زادروز هنرمندان پیشکسوت به ایشان اهدا گردید و سپس حضار با هنرمندان پیشکسوت عکس یادگاری گرفتند. همچنین در پایان برنامه از مهدی سبحانی (مدیر خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد) و مهدی مساح بیدگلی (مدیر آموزش خانه موزه) توسط شهردار منطقه 14 و حمیدرضا نوربخش تقدیر شد.

 لازم به ذکر است که تمبر اختصاصی محمد رضا شجریان و محمد علی امیرجاهد توسط شرکت رایفر دانش ایلیا چاپ و منتشر گردیده است.

مطلب قبلی تمبر اختصاصی گردشگری سلامت توسط وزیر کار رونمایی شد
مطلب بعدی تمبر اختصاصی روز دفاتر اسناد رسمی رونمايي شد
Print
2324 رتبه بندی این مطلب:
4/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x