ثبت نام تمبرطلا و نقره  نوروز96 آغاز شد
SuperUser Account
/ دسته ها: اخبار, اخبار تمبر

ثبت نام تمبرطلا و نقره نوروز96 آغاز شد

ثبت نام تمبرطلا و نقره  نوروز96 آغاز شد

 


شرکت ملی پست آغاز ثبت نام اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز 1396 با آلیاژ طلا و نقره را یکم اسفندماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست در پی استقبال کم نظیر از اولین ،دومین و سومین سری اقلام فاخر فیلاتلیک شرکت ملی پست که مزین به تمثال حضرت امام خمینی (ره) و شاعران نامدار ایران زمین، حافظ شیرازی و حکیم ابوالقاسم فردوسی بود، چهارمین سری اقلام فیلاتلیک فاخر این شرکت ،منقش به طرح تمبر یادبود کاغذی جشن جهانی نوروز 1396، تولید و ضرب می شود.

حی شاد مدیرکل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست در این باره اظهار داشت:تمبر یادبود جشن جهانی نوروز که طرح سرباز هخامنشی را به تصویر کشیده است در قالب یک قطعه به ابعاد 45*65 میلی متر،به ارزش 9هزار ريال با تیراژ 200هزار سری همزمان با بیست و پنجم اسفندماه سال جاری منتشر خواهد شد.
وی افزود: اقلام یادشده با آلیاژ فلزی طلا با عیار 24در وزن نیم و یک گرمی هر یک با تیراژ 3 هزار قطعه و با آلیاژ فلزی نقره با عیار 999 در وزن پنج و ده گرمی، هر یک با تیراژ 2 هزار قطعه تولید خواهد شد.
مدیرکل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست با بیان این که این اقلام در بسته بندی تک قطعه ای طلا و نقره به ارزش 7میلیون و ششصد هزار ریال تولید می شود عنوان کرد: تمبر طلای نیم گرمی به ارزش 2میلیون و پنجاه هزار ریال، طلای یک گرمی به ارزش 2میلیون و هشتصد و پنجاه هزار ریال ، نقره  پنج گرمی به ارزش یک میلیون و دویست هزار ریال و نقره ده گرمی به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال عرضه می شود.

حی شاد ادامه داد: پیش فروش اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز از روز یکشنبه اول اسفند ماه از طریق دفاتر پستی منتخب و همچنین بازار الکترونیک شرکت پست به آدرسwww.ebazaar.post.ir  آغاز و تا دهم اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به این که پس از تکمیل ظرفیت پیش بینی شده، ثبت نام اتمام می یابد خاطرنشان کرد: توزیع اقلام پس از پایان ثبت نام آغاز می گردد و اولویت در توزیع براساس زمان ثبت نام متقاضیان می باشد .

اقلام فیلاتلیک تمبر طلا و نقره به عنوان اقلام کلکسیونری به تعداد و تیراژ محدود به مناسبت های خاص و با استفاده از طرح تمبرهای منتشره تولید و عرضه می گردد.

 

مطلب قبلی تمبر اختصاصی مرحوم حجت الاسلام سید مسیح شاهچراغی رونمایی شد
مطلب بعدی استفاده از توان بخش خصوصی توسعه طرح های پستی را سرعت می بخشد
Print
2788 رتبه بندی این مطلب:
5/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x