سایت رایفر دانش ایلیا نماد اعتماد دریافت کرد
SuperUser Account

سایت رایفر دانش ایلیا نماد اعتماد دریافت کرد

سایت رایفر دانش ایلیا موفق به کسب نماد الکترونیک از وزارت صنعت ، معدن و تجارت شد. 

 به گزارش روابط عمومی شرکت رایفر دانش ایلیا این شرکت موفق به دریافت نماد الکترونیک در کسب و کار اینتر نتی شد . مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت شرکت رایفر دانش ایلیا ، صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی این شرکت را احراز نمود. "شرکت رایفر دانش ایلیا " دارنده نماد اعتماد الکترونیکی، تحت نظارت دستگاه های مسئول، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج درتعهدنامه نماد می باشد.

روابط عمومی شرکت رایفر دانش ایلیا همچنین اعلام نمود بزودی فروشگاه این شرکت نیز با دریافت درگاه بانک ، کار ارائه تمبر های اختصاصی به دوستداران این تمبر را آغاز خواهد نمود.

 

سایت شرکت رایفر دانش ایلیا راه اندازی شد

سایت شرکت رایفر دانش ایلیا با هدف معرفی تمبر اختصاصی و ارائه خدمات مطلوب به دوست داران این تمبر  به آدرس WWW.POSTILIA.IR راه اندازی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت رایفر دانش ایلیا، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی سایت این شرکت با رویکرد معرفی تمبر اختصاصی و اقلام فیلاتلی مربوط به آن ، به آدرس اینترنتی WWW.POSTILIA.IR با هدف ارائه خدمات هر چه بهتر فرهنگی ،  بازاریابی ،طراحی ، چاپ و عرضه تمبر اختصاصی راه اندازی گردید.

محمد هادی محمدی مدیر عامل این شرکت ، هدف از ایجاد و راه اندازی این سایت را معرفی تمبر اختصاصی و اقلام فیلاتلی مربوط به آن به عنوان یک محصول جدید و آشنایی هرچه بیشتر مردم به ویژه دوستداران تمبر به انواع خدمات مرتبط با تمبر اختصاصی از جمله طراحی ، چاپ و عرضه آن عنوان نمود . وی در ادامه گفت: این اولین باری است که شرکت ملی پست  با همکاری بخش خصوصی حرکتی سازنده و پویا در جهت ارتقاء جایگاه این تمبر برداشته و امید واریم این حرکت بصورت پویا ادامه پیدا نماید. امید است با ایجاد این وبسایت بتوانیم منشاء خدمات مطلوبی جهت رفاه حال مردم عزیز به ویژه دوستداران تمبر و جمع آوران آن باشیم.

وی خاطر نشان كرد: دوستداران تمبر می توانند با مراجعه به این سایت از آخرین خبرها و مقالات و گزارشات مربوط به تمبر اختصاصی مطلع شوند.

 

 

مطلب قبلی تمبر اختصاصی " گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری " رونمائی شد.
مطلب بعدی تمبر کاغذی کوچک با ویژگی های منحصر به فرد
Print
952 رتبه بندی این مطلب:
5/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x