تمبر مشترک حضرت معصومه(س)و حضرت زینب(س)منتشر می شود
SuperUser Account
/ دسته ها: اخبار, اخبار تمبر

تمبر مشترک حضرت معصومه(س)و حضرت زینب(س)منتشر می شود

در راستای همکاری های پستی دو جانبه بین ایران و سوریه؛
تمبر مشترک حضرت معصومه(س)و حضرت زینب(س)منتشر می شود
 
مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار وزیر ارتباطات سوریه پیشنهاد انتشار تمبر مشترک حضرت معصومه(س)و حضرت زینب(س)بین دو کشور ایران و سوریه را ارایه کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست ،مهندس مهری معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار علی الظفیر وزیر ارتباطات سوریه با دکتر واعظی وزیر فناوری اطلاعات و فناوری کشورمان با اشاره به همکاری این شرکت با کشورهای همسایه گفت: اخیرا همکاری پست ایران با کشور عراق آغاز شده است که طی آن 30 مسیر برای ترانزیت مرسولات پستی این کشور استفاده می شود.
 
وی از همکاری شرکت ملی پست ایران با دیگر کشورهای غیرهمسایه نیز خبر داد و افزود: هم اکنون در زمینه ترانزیت زمینی با کشورهای آلمان و اتریش نیز همکاری داریم که در ادامه همکاری های بین المللی آمادگی داریم تا در زمینه های پست فیزیکی، پست الکترونیکی، پست مالی و همچنین در زمینه کدپستی وGNAFو برگزاری نمایشگاه های مشترک تمبر با کشور سوریه اقدام کنیم.
مهندس مهری با ارایه پیشنهادی مبنی بر اتمبر مشترک حضرت زینب(س)و حضرت معصومه(س)میان دو کشور ایران و سوریه اظهار داشت: یکی از مباحث جدیدی که در دنیا به آن پرداخته می شود داده های بزرگ است که می تواند در توسعه فعالیت های تجاری موثر باشد که ایران آمادگی دارد در این زمینه نیز با سوریه همکاری کند.
براساس این گزارش، علی الظفیر وزیر ارتباطات سوریه دردیدار با دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان تفاهمنامه همکاری دو جانبه ای را به امضا رساندند.
 
مطلب قبلی تمبر اختصاصی " مشهد 2017؛ پایتخت فرهنگی جهان اسلام" رونمایی شد
مطلب بعدی تمبر اختصاصی شصتمین سالگرد تاسیس بانک صنعت و معدن رونمایی شد
Print
1265 رتبه بندی این مطلب:
4/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x