تمبر ملی خلیج فارس اولین تمبر اختصاصی ماسه ای "برجسته"رونمایی شد
SuperUser Account
/ دسته ها: اخبار, اخبار تمبر

تمبر ملی خلیج فارس اولین تمبر اختصاصی ماسه ای "برجسته"رونمایی شد

تمبر ملی خلیج فارس اولین تمبر اختصاصی ماسه ای "برجسته"رونمایی شد

 همزمان با آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس از اولین تمبر اختصاصی ماسه ای "برجسته " با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت رای فر دانش ایلیا  در مراسم پایانی جشنواره بین المللی  فرهنگی ، هنری خلیج فارس ،همزمان با دهم اردیبهشت ماه از اولین تمبر اختصاصی ماسه ای "برجسته " با حضور  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد. علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اعلام این خبر افزود تمبر ملی خلیج فارس کاری است خلاقانه که با همکاری انجمن تمبر هرمزگان طراحی شده است.

درویش نژاد اضافه کرد : امروز تمبر به محصول بسیار ارزشمندی تبدیل شده و مجموعه داران بسیاری در جهان از این محصول به عنوان سند تاریخی استفاده می کنند و به همین دلیل برای دفاع ار هویت نام خلیج فارس بسیار تاثیر گذار و ارزشمند است. 

هفتمین جشنواره بین المللی فرهنگی ، هنری خلیج فارس از 7 الی 10 اردیبهشت در هرمزگان بر گزار و مراسم پایانی آن در بندر لافت برگزار شد.  

 

تمبر اختصاصی فوق توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ممهور و حاضرین به رسم یادبود بر حاشیه آن یادداشت نگاشتند.

 

براساس این گزارش بر روی هر قطعه تمبر فوق حدود یک گرم ماسه نقره ای ساحل جزیره هرمز استفاده شده است. این تمبر  توسط آقای تاکستانی طراحی و با همکاری شرکت رای فر دانش ایلیا چاپ و منتشر شده است.

قرار است این تمبر اختصاصی به تعداد محدود و با گواهینامه صحت اعتبار ( Accuracy & Validity Certificate  ) در اختیار متقاضیان قرار بگیرد  

مطلب قبلی تمبر اختصاصی "تجلیل از مقام زن" رونمایی شد
مطلب بعدی تمبراختصاصی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد
Print
2627 رتبه بندی این مطلب:
5/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x