تمبر های اختصاصی
مدیر سایت
/ دسته ها: تمبر ها

تمبر های اختصاصی

تمبر اختصاصی

 

       تمبر اختصاصی قطعه تمبری است که از عکس شخص و یا هر تصویر دلخواه دیگر و به تعداد محدود بر اساس سفارش مشتریان ، به مناسبتهای مورد علاقه آنها مانند  اعیاد ، جشن ها ، مناسبتها ی شخصی بصورت تمبر            چاپ و منتشر می شود.

          تمبر اختصاصی همانند تمبر های جاری و تبلیغاتی دارای ارزش بوده و می توان از آن به عنوان کرایه مرسولات پستی با الصاق آن به مرسوله استفاده نمود.

          کاربرد تمبر های اختصاصی عبارتند از :

  • ثبت خاطرات شخصی افراد بر روی تمبر های پستی و در آلبوم های خانوادگی.
  • الصاق بر روی پاکات و نامه های پستی جهت پرداخت کرایه پستی .
  • تجلیل از دانش آموزان ، دانشجویان ، اساتید، کارکنان و پرسنل ادارات و سازمانها.
  • تبلیغ از محصول و یا معرفی خدمات.
  • اهداف مجموعه داری و کلکسیونری با ایجاد ارزش افزوده .

 

تمبر اختصاصی در حقیقت نوع جدیدی از تمبر های پستی است که در آن از تصاویر مربوط به اشخاص و آرمهای تجاری جهت تبلیغات به مناسبت های گوناگون استفاده می گردد. شما می توانید دوستان و یا بستگان خود را با ارسال تمبر اختصاصی غافلگیر ، متعجب و خوشهال نمایید.

چنانچه می خواهید تصاویری از روزهای خاطره انگیز و بیاد ماندنی زندگیتان مانند جشنهای ازدواج ، تولد ، اولین روز ورود به مهد ، مدرسه ، جشن تکلیف ، دانشگاه ، فارغ التحصیلی و تشرف به اماکن مقدس و عتبات عالیات و ... را به عنوان هدیه ای برای دوستان و آشنایان ارسال کنید. و یا اینکه آن خاطرات را بصورت مصور ثبت نمائید ، می توانید از تمبر اختصاصی استفاده کنید. تمبر های اختصاصی علاوه بر مصارف عمومی پستی دارای ارزش کلکسیو نری و  مجموعه داری نیز می باشند.

مطلب قبلی تمبر های جاری
مطلب بعدی تمبر تبلیغاتی
Print
87 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x