رونمایی تمبر اختصاصی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق
SuperUser Account

رونمایی تمبر اختصاصی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق

رونمایی تمبر اختصاصی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق

 

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اولین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق برگزار  و  رونمایی از تمبر یاد بود اولین جشن دانش آموختگی توسط دکتر حسینی رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت رایفر دانش ایلیا، اولین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق در روز دوشنبه 18/11/95 ازساعت 13 لغایت 30/15 با حضور 150 دانش آموخته  و بیش از 500 مهمان همراه در سالن همایش های خوارزمی مرکز تهران شرق برگزار شد.

دکتر رضا حاجی حسینی رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق ضمن خیر مقدم به اساتید و مهمانان حاضر در جلسه،  ایام ا... دهه مبارک فجر را تبریک گفت و افزود: این مراسم چون در ایام  دهه پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود، فرصتی ایجاد کرده که یک بار دیگر با معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی –رحمت الله علیه- تجدید میثاق کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه تاکنون در این مرکز جشن فارغ التحصیلی   برگزار نشده است . و از طرفی دانشجویان زیادی مراجعه می کردند و در خواست برگزاری مراسم فارغ التحصیلی  را داشتند، تلاش کردیم مراسمی که در شان دانشجویان دانشگاه پیام نور است برگزار کنیم که به لطف خدا و همکاری مجموعه همکاران این مراسم بسیار خوب برگزار شد و دانشجویان بسیار ابراز خرسندی کردند.

در این مراسم ، به مناسبت دهه فجر و به پاس گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به رسم یاد بود از چند نفر از دانشجویان خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد. همچنین در این مراسم به رسم یادبود به دانش آموختگان لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد. در پایان این برنامه نیز رونمایی از تمبر یاد بود جشن دانش آموختگی توسط دکتر حسینی رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق صورت گرفت.

خاطر نشان می سازد تمبر اختصاصی " یادبود اولین جشن فارغ التحصیلی سال 95 دانشگاه پیام نور تهران شرق  " با همکاری  شرکت رایفر دانش ایلیا چاپ و منتشر شده است.

مطلب قبلی تمبر اختصاصی "افتتاح کارخانه نورد500هزارتنی بردسیر" رونمایی شد
مطلب بعدی تمبر اختصاصی همایش "هم اندیشی دانشمندان برتر کشور" رونمایی شد
Print
1799 رتبه بندی این مطلب:
5/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x