معاون وزیر:  تحول عرصه تمبر از اهداف مهم شبکه پستی در سال 96 است
SuperUser Account
/ دسته ها: اخبار, اخبار تمبر

معاون وزیر: تحول عرصه تمبر از اهداف مهم شبکه پستی در سال 96 است

معاون وزیر:

تحول عرصه تمبر از اهداف مهم شبکه پستی در سال 96 است
 

مهندس مهری معاون وزیر، رییس هیات مدیره ومدیرعامل در سی و ششمین جلسه شورای عالی تمبر تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال آینده شبکه پستی با عنوان رقابت ، تحول و تکامل باید عرصه تمبر کشور دستخوش تحولات بزرگی به ویژه در زمینه کیفیت شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، سی و ششمین جلسه شورای عالی تمبر روز گذشته با حضور مهندس مهری معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل، نصرآبادی رییس شورای عالی تمبر ،نجاری و نعمتی اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست، حسینی نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صادقی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی، خانم مرادی سرپرست پست استان کردستان ،صراف زادگان دبیر شورای عالی تمبر  و خانم طاهری گرافیست دبیر خانه شورا برگزار شد.

در این جلسه مهندس مهری ضمن تقدیر از تلاش های اعضای شورای عالی تمبر طی یک سال گذشته و تداوم برگزاری جلسات شورا اظهار داشت: حاصل این سخت کوشی ها تمبرهای بسیار زیبا، فاخر و ارزشمندی است که مسائل فرهنگی و تاریخی ایران اسلامی را ماندگار نمود.

وی از نصرآبادی نماینده تام الاختیار وزیر و رییس شورای عالی تمبر به عنوان یکی از پیشکسوتان و اساتید برجسته عرصه تمبر کشور  نام برد و بیان داشت: حضور ارزشمند ایشان مایه برکت مجموعه وزارت و شرکت ملی پست است و در همه زمینه ها از تجارب و مشاوره ایشان بهره برده ایم.

معاون وزیر به تصویب اساسنامه شرکت ملی پست اشاره کرد و عنوان کرد: این رویداد مهم نقطه عطفی برای تاریخ پست کشور به شمار می رود که انجام امور ملی و حاکمیتی و چاپ تمبر به عنوان یکی از مباحث اصلی در این اساسنامه مطرح شده است.

وی با بیان این که سال آینده سال رقابت، تحول و تکامل شبکه پستی نام گذاری شده خاطرنشان کرد: باید در تمامی عرصه های خدمت رسانی بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به هموطنان ارایه دهیم.

مدیرعامل افزود: با این نگرش باید برای انتشار تمبرهای کشورمان از مرغوب ترین کاغذها استفاده نماییم تا برای مدت های مدیدی این محصول فرهنگی بتواند برای آیندگان حفظ شود.

رییس هیات مدیره در ادامه گفت: در زمینه فعال سازی مشترکین تمبر و برگزاری نمایشگاه های تمبر با وزارت آموزش و پرورش توافقاتی مبنی بر اشتراک دانش آموزان و فرهنگ سازی در زمینه جمع آوری تمبر طی جلسات مختلف صورت گرفته است.

رییس هیات مدیره ضمن اعلام آمادگی در خصوص انتشار کتابی در زمینه  تمبر و تولید آن و همچنین کارگاه های آموزشی در سال آینده حمایت خود را از تولید اقلام مربوط به تمبر و هراَنچه که ارتقای آن را در سطح جامعه موجب می شود اعلام نمود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سالی سرشار از پیروزی برای تمام اعضای شورا باردیگر از تلاش های آنها تجلیل کرد.

در این جلسه نصرآبادی نیز گزارشی از اقدامات شورای عالی تمبر در طول دولت تدبیر و امید ارایه کرد.

وی ضمن تشکر مجدد از تمبرهایی که در دولت تدبیر و امید به صورت لمینت منتشر شده ، مجموعه ای از آن را به مدیرعامل اهدا و پیشنهاد چاپ آنها به تعداد استان ها و برگزاری نمایشگاهی از آنها که درمعرض دید عموم قرار بگیرد را ارایه کردکه مورد استقبال مهندس مهری قرار گرفت.

مطلب قبلی توزیع تمبرهای فاخرطلا و نقره نوروز 1396 آغاز شد
مطلب بعدی تمبریادبود نوروز 96 نوروز متفاوت رونمایی شد
Print
2157 رتبه بندی این مطلب:
5/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x