رایفر دانش ایلیا و دوازدهمین کنگره آسیا و اقیانوسیه پست
SuperUser Account

رایفر دانش ایلیا و دوازدهمین کنگره آسیا و اقیانوسیه پست

دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه (APPU) دوازدهم لغایت پانزدهم تیرماه سال جاری با حضور 32 کشور، به میزبانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مهندس مهری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست گزاری این ‌گونه نشست‌ها را در سطح منطقه ای و بین المللی بسیار مهم و استراتژیک تلقی و عنوان نمود : چنین مجامعی از یك سو فرصتی برای توسعه و بهبود همكاری‌ها و روابط پستی با كشورهای عضو در منطقه، بهره‌برداری از پتانسیل‌های منطقه در زمینه خدمات، تسهیلات و تجهیزات پستی، صدور خدمات فنی و مهندسی به كشورهای منطقه در راستای درآمدزایی را ایجاد خواهد كرد؛ و از سوی دیگر با نزدیك ‌تر شدن مواضع كشورهای منطقه می‌توان در محافل جهانی نظیر اتحادیه پستی جهانی نفوذ و اثرگذاری در تصمیم ‌گیری‌ها را با در نظر گرفتن منافع كشورهای منطقه افزایش داد.

کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه 12 لغایت 15 تیرماه سال جاری با جضور 32 کشور به میزبانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامب ایران برگذار شد.

شرکت رایفر دانش ایلیا (اولین بخش خصوصی در امر چاپ تمبر اختصاصی ) نیز با دعوت شرکت ملی پست در این کنگره جهت ارائه خدمات چاپ تمبر اختصاصی حضور پیدا نمود . حضور و استقبال هیئت های پستی کشورهای آسیایی و اقیانوسیه در محل استقرار شرکت رایفر دانش ایلیا و آشنایی آنها با فعالیت های این شرکت در امر تمبر اختصاصی چشم گیر بود.

 در این رابطه مسئولین پست فیلیپین ، چین ، پاکستان ، تایوان ، ژاپن ، کره ، هند ، اندونزی ، تایلند ، مالزی ، ویتنام ، .... و همچنین آقای بشار حسین، دبیرکل اتحادیه پستی جهانی در محل استقرار شرکت رایفر دانش ایلیا در دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه حضور پیدا نمودند واز نزدیک با فعالیت های شرکت رایفر دانش ایلیا آشنا شدند. در همین راستا تمبر فیلاتلی آبزیان نیز توسط نماینده پست فیلیپین به شرکت رایفر دانش ایلیا در دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه اهدا گردید. شرکت رایفر دانش ایلیا نیز  با تهیه عکس از تک تک نمایندگان پست شرکت کننده دراین کنگره و چاپ و اهداء  تمبر شخصی آنان ، از حضور نمایندگان این کشورها در محل استقرار شرکت رایفر دانش ایلیا قدردانی نمود.

مطلب قبلی بررسی تحولات صنعت پست در دنیا؛ رویکرد اصلی دوازدهمین کنگره APPU
مطلب بعدی دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه (APPU )
Print
1940 رتبه بندی این مطلب:
5/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x